Jag bara lyfte luren...

Ibland undrar jag vad folk tänker med. Som till exempel när butikschefen på Scorett i femmanhuset,Göteborg. skickade med ett impregneringsspray som jag skulle spraya på på mina alldeles nya sandaler när jag för drygt en vecka sen köpte dom. Gud vad snällt tänkte jag och reflekterade inte mer om varför jag egentligen fick med det till ett par öppna sandaler. Jag menar ett par sandaler kan ju ändå inte skyddas mot väta så speciellt bra.
Men såklart att man görsom man blir tillsagd. Hon borde ju ändå veta bäst tycker man?
Så idag när jag sprayat på detta prayet, med exakt rätt metod, för vi läste bruksanvisningen först, så lägger sig en ny färg på skorna. Det ser ut som den svarta färgen försvunnit och ersatts av en silvergrå färg. Jag älsakr dessa skorna och försökte med allt för att få bort detta. Skokräm, vatten, naglar, ja allt. Men det ville inte ge sig.

Jag som inte brukar gilla att ringa och prata med folk som jag inte känner i telefon hade inga som helst problem med detta idag. Jag såg ingen annan utväg. De var skyldiga mig ett par nya skor. Jag ringde in och berättade hela min historia om hur hon sagt at jag kunde använda detta på dessa skorna osv. Kunden har alltid rätt?
Jo jag fick åka in och hämta ett par nya. Tur att dom fanns kvar i min storlek kan jag säga. Anars hade jag krävt att dom producerade nya till mig hahaha.













Kommentarer
Postat av: Frallan

hahahaha... säger inget mer

2009-04-10 @ 00:08:46
Postat av: Frallan

hahahaha... säger inget mer

2009-04-10 @ 00:08:56
Postat av: Zizzi

Var glad att d inte var med mig i detta tillfället istället för då hade jag slagit dig rejält om du ens hade flinat det minsta lilla.

2009-04-10 @ 12:29:53
URL: http://cookai.blogg.se/
Postat av: char

Dem är skitsnygga :D!

2009-04-10 @ 15:51:02
URL: http://charlottaaw.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ahahaha :) Du är benhård när det kommer till kritan ;)

2009-04-12 @ 02:53:44
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0