Låååååååångfredag

Ja igår kändes det faktiskt som att dagen var hur lång som helst fast än att jag var i väg och var sysselsatt hela tiden. Det kan ju annars vara lätt att känna att dagen är lång när man bara sitter hemma och har tråkigt och inte gör något.
Igår var jag först med Jakob, Ellen och Spöket, vi var bland annat inne på Kungsmässan och fixade lite saker. Var även inne hos Marcus och hälsade på:) Det var typ inget folk så för en gåns skull kunde man stå och prata i 5 minuter typ:P
Det var ganska roligt för när vi kom in så kom han fram och gav mig en lång kram så säger hans "chef" asså det är så du hälsar på dina kunder Marcus:P hahaha.

Senare på kvällen var jag med Marcus så såg vi först på talang och singing bee sedan åkte vi hem till Alle och var med han och spöket och nyllet. Spelade tv-spel och tittade på film. Mysigt mysigt :)
Vi åkte därifrån ganska tidigt, runt halv ett för båda var trötta och han skulle upp och jobba.

Imorse när vi vaknade sken solen som bara den, en perfekt dag för att sola tänkte jag, det var 12grader varmt när klockan var halv tio. Så när jag kom hem la jag och Ellen oss på altanen och pressade fram tills halv två. Hur skönt som helst. Och det syns verkligen att man har fått lite färg. Speciellt på mitt bröst och mina armar :) Äntligen!



Blekaben.com ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0