Fel

Någonting är det.. orkar inte åka till Linnéa på tjejmys, eller iofs alla la ner det!
Men det är något som känns helt fel i min kropp just nu
kan inte komma på något, och nej
jag klarar mig faktiskt utan jakob en helg, DET GÖR JAG!
jag e fan ingen mes, höhö, jag är superwoman!
Fel
det är jag inte heller, jag är väldigt sällskapssjuk av mig!
men just denna helgen när min pojkvän övergett mig
så är något fel, jag har nog ingen lust
eller nej
kanske bara vill vara hemma med familjen?
man umgås inte så mycket med dem nu förtiden.
fast det är nog inte det heller.
kort och gott
något är FEL, men det gör inget
jag klarar mig, jag är snart uppe ur svackan

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0