Headern...

Som ni vet så gillar jag vår header med ögonen bättre men eftersom jag har fått min bakgrund och Ellen trots allt har lagt ner energi på att göra en bättre bakgrund med oss i så får man kompromissa. Den är faktiskt helt okej förutom en sak som jag stör mig på. Min jeansjacka. Den är blå och den passar inte in i bilden. Bakgrunden är liksom grå/svart/vit och på dom tre andra bilderna i headern som är på mig och ellen så har vi vitt eller svart på oss och då passar det böå inte in helt enkelt. får höra om någon själ kan fixa det i photoshop :D








Kommentarer
Postat av: Saga

Hehe, ja det kan man undra. Jag jobbar som receptionist på et dyk- och anläggningsföretag men är också oberoende återförsäljare av aloe-veraprodukter :) därav kan jag sälja en deo till honom

2009-01-21 @ 15:15:11
URL: http://sagaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0