pappa hjärta choklad

Pappa: Har vi ingen choklad?
jag tittar på honom..

Pappa: har vi verkligen INGEN choklad?
Jag: nej, vaddå då?

Pappa: Jag måste HA choklad nu!
Jag: varför?

Pappa: nä jag vet inte, helt sjukt sugen bara!
Jag: hahahah

Mamma kommer hem från jobbet...

Mamma: Ellen, ska vi åka till Inga (gamla mormor) och städa nu?
Jag: mmm

Pappa springer ner för trappan som en hel elefantflock!!

Pappa: aa då åker ni till hemmakväll sen och köper en fet påse med smågodis & en stor choklad kaka, marabou!
Jag: herregud...
Mamma: har du mens eller?
Pappa: mjo jag börjar fundera..


Kommentarer
Postat av: hanna

hahahha va kul!

2009-01-20 @ 11:31:32
Postat av: cecilia

Brukar man inte säga är du gravid eller?:P

2009-01-20 @ 14:44:16
URL: http://cookai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0