Liten blir stooooooor


Om 4 veckor flyttar jag och jessie ner till Halmstad. Vi har fått lägenhet. Den är hur fin som helst. Möblerad 2:a på 70kvm.
Kan det bli bättre? Idag blir det en sväng till Ikea. Personen som äger lägneheten just nu har nämligen inrett med hela indiska. Jag gillar inte så mycket indiskt.

Efter att kollat på lägenhet och precis kommit ut från dörren på väg till bilen så låter vårt samtal:

JAG: Lägenheten var hur fin som helst. Eller den blir åtminstonde det om vi tar bort hela indiska som hon hade där inne, dom fula lila gardnierna och alla lila kuddar och sätter in lite naturnära färger med några enstaka färgklickar. Stilrent och snyggt.
JESSIE: .....hm...haha jag gillade dom lila gardinerna och dom lila kuddarna.
JAG: hm...eh...fast det skulle nog vara snyggare och mer stilrent med ett par bruna gardnier och kanske något rött som livar upp med färg.


nu undrar jag bara, HUR FAN SKA JAG KLARA MIG?

okej jag kan väl i och för sig vara lugn, jag har jessie. Men jag kan ju som sagt inte laga mat.
Jessie lovade faktiskt igår att vi ska få ordning på det. Hon lovade att lära mig. Det känns tryggt. jessie är händig också. då kanske jag får lärt mig ngt om det med Tr att jag har dig :)

som vi sa igår, du kan mat, jag kan inredning ;)


Men jag som har så svårt att ta farväl och skiljas från folk.
Fattar ni hur mycket jag kommer sakna er här hemma.
Känslan är obeskrivlig.
jag vågar knappt tänka på det.

okej det är inte så långt hem, 1 timme med bil. och vi är lediga nästan varje torsdag och fredag vilket betyder att vi kan åka hem ofta. och ni kan hälsa på oss.

Idag ska jag i alla fall köpa lite flyttkartonger och sånt. Mamma tyckte att jag kunde vänta ett tag. Det är ju trots allt 4 veckor kvar. Men jag har ändå inget speciellt för mig om nätterna och det finns massa saker jag ska ha med mig som jag inte kommer att använda innan dess. Alla vinterkläder och skit.

åhhhhh vad jag kommer saknar dig, min familj...usch...

men det kanske är bra att komma bort ett tag. man kanske uppskattar varandra mer när man får ta vara på dom gångerna man kan ses.

PEACE








Kommentarer
Postat av: Amanda

Hallå, vad har hänt? Varför bloggar ni inte? Kom tillbaka båda två, tack!

2009-08-09 @ 11:10:40
URL: http://www.nogg.se/amaanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0