Älskade sol

Jobbat tre dagar i rad nu, jag trivs som fisken i vattnet med att vra ute för en gångs skull. Och vad beror detta på? Jo vädret såklart. Tänk att man kan bli så glad och positiv av lite sol, värme och framför allt ljus. Idag när jag cyklade ner till jobbet var det så varmt att jag kunde cykla med öppen jacka och utan vantar. Visst är det underbart? Nu börjar jag verkligen längta till våren. I maj, då man kan sitta ute och sola efter jobbet och få lite färg. Man börjar se frisk ut när man får lite färg och inte är så blek och tråkig som man är just nu. Fast hellre blek och frisk än att sola solarie och riskera att få cancer. Och om man nu känner att man måste få lite färg så är väl soldusch eller brun utan sol produkter ett jätte bra medel att ta till istället för massa farliga strålar.

Man blir ju inte alls sugen på att åka iväg när man ser denna bilden?





Igår tog jag och Marcus en lång sovmorgon, det var mysigt att bara ligga kvar i sängen ett tag. När vi hade gjort iordning oss och fixat till allt så åkte vi in till Kungsbacka för att kolla lite saker på Bilia angående hans bil. Snacka om att man känner sig uttittad när man kommer in där. Man kan typ läsa deras tankar om att vi typ är för unga för att köpa bil etc. Tittade ner på oss gjorde dom iallafall. Tyckte det var väldigt respektlöst eftersom att vi faktiskt hade viktiga frågor om bilen och dom bara svarade lite halvdant och typ inte brydde sig precis som att vi ändå inte hade råd att fixa det.

När vi var klara åkte vi till Freeport som ligger precis bredvid och kollade in MQ:s nya butik som har öpnat där. En outlet butik såklart. Jag tycker inte det fanns så mycket saker som föll mig i smaken just då men det kanske var utplockat sen premieren, men snygga killsaker fanns det gott om :)
Vi åt lunch på Mc donalds innan det var dags för mig att åka till jobbet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0