En av mina favoritaffärer!

Nu är jag precis hemkommen från ikea, en utav mina favoritaffärer. Det finns ju alltid något man vill ha eller tycker att man "behöver". Men idag har jag vart och köpt lite julklappar till min lillasyster faktiskt.
Hon är så himla söt. Hon har nämligen precis lärt sig skriva och har såklart skrivit en önskelista.



1. Datorhon - Dator (hon vet djälv inte varför det står hon efter hihi)
2. Penasomankaskrivaonsylit - Penna som man kan skriva osynligt med
3. Hftmasa - Häftmassa
4. Pjamas - Pyjamas
5. Sykäl - Cykel
6. Rulskriskor - Rullskridskor
7. Plussa kär - Något dator program som man kan plussa och räkna matte med
8. Gosejurtomte - Gosedjurtomte
9. Aventjustake - Adventsljusstake
10. Jussomlöktar - Ljus som luktar (doftljus)
11. Våkarkloka - Väckarklocka
12. Hoprep

Och lägst ner: Julias Önskälisa

Hon är verkligen för söt. Den här önskelistan ska vi spara så vi kan ta fram och titta på den om några år. Tänk vad roligt vi kommer ha åt den. Jag och min bror hade ett gott skratt åt stavningen på punkt 5 och 10 igår hihi. LÖktar och Sykäl haha. Sen när vi kom in i vardagsrummet sa julia "skratta inte åt min önskelista" Då kände vi lite dåligt samvete men sa att den var jättebra och att vi hade diskuterat vad vi skulle köpa till henne. Än så länge har vi köpt punkt 2,3,7,8,9 och så en rockring så nu ska jag sätta mig ner och slå in alla sakerna. Frågan är bara hur jag ska få rockringen inslagen haha. Kommer nog en bild på det senare ;)









Kommentarer
Postat av: hanna

sofia fick en rockring när hon va liten. vi snurrade inslagspapper runt hela ringen. lurade henne att de va ett cykelhjul å de trodde hon på :p haha

2008-12-05 @ 18:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0