En stjärna lyser så klart

Folk får säga vad dom vill om Carola men hon är helt fantastisk på att sjunga! Jag avgudar henne. Tänkt att kunna sjunga så fruktansvärt bra. Jag förstår att folk inte gillar hennes trouppfattning men tycker inte att det borde hindra dom från att lyssna på hennes musik. Hemma hos oss lyssnar vi alltid på Carola och Peter Jöback såhär i juletid. Det blir en härlig stämning och frid i livet på något sätt.  Den här låten tycker jag är den bästa jullåten som finns. Den får en att tänka till. Den får mig att tänka på alla som faktiskt inte har det lika bra som jag på julafton. Som kanske inte har någon familj att fira med och äta god mat, umgås och bara rå om varandra.





Jag tycker förresten att Carola är väldigt snygg och vacker, hon är lika gammal som min mamma (dvs 40år) och har inte en enda skavank. Jag skulle ge allt för att ha det håret som hon har på videon.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0