Godmorgon läsare!

igår blev det spontant precis som vanligt när det gäller oss, vilket är sjukt kul! Åkte till Linnéa efter att jag jobbat klart och mimmi va redan där. Vi gick direkt till pizzerian och hämta två stycken. Käkade. Sedan sjöng Mimmi och Linnéa och Linnéas mamma Åse singstar, och nej jag sjunger ALDRIG nyktert ;D haha.

sedan ringde min kusin Filip mig och tyckte att vi tre behövdes på hans fest, så i osnygga som vi var åkte vi dit. dock sög det, fast alltid kul att träffa folk :) vid tolv drog vi hem och jag sussade skönt i min säng vid halv två.

Nu måste jag gå upp och äta frulle och göra mig iordning. Idag ska jag till Varberg och fira jul med farfar, farmor och faster. funderar på vad jag ska ha på mig, känns som om allt ligger i tvätten!

skriver soooon,
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0