Jag hatar rubrikerna

Då var det åter igen dags att åka till jobbet.
Det är lite synd att jag jobbar helger och kvälalr för det blir liksom inte så mycket skrivande på morgonen eftersom jag vill sova ut för att orka hela kvällarna. Hoppas verkligen att jag hittar ett annat jobb snart. Räknade förresten ut att med mitt arbetspass idag har jag bara 9 gånger kvar av julsäsongen. Det är ändå sjukt hihi. Känns ju som at jag nyss började.

Imorse kom mamma in och var allmänt jobbig och tjatade medans jag sov, sen sa hon en sak som fick mig klarvaken! Vi ska åka till Idre över nyår. Hoppas bara att Marcus har möjlighet att ta ledigt några dagar och följa med. Känns ju ändå som att man vill fira nyår tillsammans liksom. Och förresten så vet jag att han gör allt för att kunna ta ledigt, det är nog det enda han vill nu, att åka skidor/snowboard.

Hanna skrev en rolig kommentar om hur dom lurade hennes lillasysteratt det var ett cykeldäck hon skulel få och inte en rockring. Höll på att garva ihjäl mig när jag tänkte på det:P Jag slog in flera varv med papper runt och över ringen så det bara ser ut som en stor fyrkant. Det gick åt mycket papper kan man säga. Men julia har vart inne 10 gånger om inte mer sedan igår eftermiddag och kollat på det och frågat om det verkligen är till henne det stora paketet ;)

Nej nu måste jag fixa till det sista, hoppas att ni får en bra dag så hörs vi inatt eller imorgon. Kram







Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig zizzi :( förlåt!



hoppas du vet vem.... ;)

2008-12-06 @ 16:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0