Klippning

Idag ska jag åka in till stan och klippa mig, det är verkligen på tiden.
Min frisyr kräver att man sköter den och klipper den ofta eftersom jag har håret uppklippt så det spretar uppe i hårbotten.
I vanliga fall kanske de kortaste etapperna är runt 5cm nu är dom nog runt 10-12.
Som ni kan förstå så går det inte att göra någonting åt håret.
Jag har oftast alltid mitt hår i ordning gjort och hatar när detbara hänger och är stripigt som det bara kan göra nu om man inte vill ha uppsatt.

Jag går hos min bästa vän Cissi och klipper mig. Hon är den bästa och vet precis hur jag vill ha det.
Ofta när vi ska ut eller göra något tillsammans så brukar hon såklart få hjälpa mig med håret, och det är jag mycket tacksam för! :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0