Måste jag ta saken i egna händer?

Förut så satt jag och tänkte på garderober faktiskt, haha låter kanske lite konstigt men jag fastnade med blicken på garderoben och kom att tänka på att jag verkligen vill ha en Walk-in closet när jag får egen lägenhet. Det hade verkligen vart en dröm som går i uppfyllelse, tänk att kunna stå där inne och ta fram olika saker och bara kunna hänga tillbaka enkelt utan att behöva trängas eller att det ska vikas ihop (som förövrigt är något av det tråkigaste jag vet) tänk också alla skor som kan stå på en egen vägg och man bara kan se på dom allihop samtidigt. Om nu detta inte är möjligt så vill jag ha en hel rad med sammanhängande garderober som har skjutdörrar i spegelglas.
När jag då kom och tänka på allt detta så slog det mig även att jag aldrig har märkt några sidor hos min pojkvän som har den minsta antydan till att han skulle vara händig. Betyder detta att jag måste ta saken i egna händer? Måste jag vara en händig flickvän för att något ska bli gjort överhuvudtaget?


Tänk att få ha den här skogarderoben när man ska ut på party. Då har du ett antal skor att välja på. Risken är väl då att du kanske har för många att välja på helt enkelt. Fast i och för sig har jag hellre för många än för få.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0