Överlyckliga jag...

jo det stämmer verkligen, för er som känner mig vet att jag alltid och då menar jag verkligen alltid fryser eller är kall av mig. Anledningen till att jag är så glad är att när jag kom hem i förrgår fick jag världens bästa jacka av mina föräldrar. Den är verkligen supervarm. Igår gick jag i t-shirt i den och svettades. Jackan kommer från Pelle Pettersson, vet inte vad den kostar eftersom jag inte själv har köpt den men jag gillar den otroligt mycket oavsett pris.
Tyvärr så hittade jag ingen bild på den på nätet men hittade en som påminde om min.
Jackan är fodrad med fuskpäls inuti, den är vind och vattenskyddad och går över rumpan. Vad saknas liksom?



Min jacka är svart och är lite längre. Dem har lite annorlunda fickor och den har ett bälte i midjan vilket gör att man inte ser ut som en stort fläskberg som kommer gåendes utan faktiskt är lite kvinnlig med sina former.

Just nu har jag lite panik eftersom jag inte har köpt klart alla mina julklappar än :S
Har 3 stycken kvar, vet dock vad jag ska köpa men känner mig ändå lite stressad eftersom jag jobbar både idag och imorgon innebär det att jag kommer få springa på stan den 23. Samma visa varje år! Lovade inte jag mig själv att jag skulle vara klar i tid för en gångs skull? hm... löften funkar sällan bra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0