Stora partydagen!

Då var det dags igen, den stora partydagen är här. Det innebär att det på Kungsbackas krogar kommer vara smockfullt med folk vilket vidare leder till att man egentligen skulle kunna skita i att göra i ordning sig överhuvudtaget eftersom både smink och hår efter en kvart kommer vara förstört på grund av svettanfall.
Jag står mellan valet och kvalet över hur jag ska göra idag. Jag har huvudvärk och mår egentligen intevidare bra utan skulle helst av allt vilja krypa ner i min säng och bara sova. Fast, hurskoj är det på en skala? Sova bort hela kvällen och integöra något utav den. Jessie är hos sin mamma och firar jul idag, hon ska nog ut sen, Charlotta och några andra vänner ska ut idag så det är mycket folk man känner som ska ut idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0