2 dagar kvar, neeeeeeej!

nu ligger jag här i min säng och har skit tråkigt.. jakob är över hos min granne för att säga hej och snacka lite, och dem frågade inte om jag ville hänga med nej. så nu är jag fett jävla sur och det ska gudarna veta! hhhhaaaaaaappppppppppp, och mat har ingen i hemmet börjat med heller så svälter göra jag också! :(

och inte går det trösta med att jag åker om två dagar.. Belgien på måndag och jag som har svårt med nytt folk med andra vanor har riktig skräck över att bo hos någon främmande tills på fredag! tur jag har min vän Lisa med mig. Skulle det vara några problem så kan jag alltid gråta inför henne, det har jag gjort förr! hon kan hantera mig ;D och det är ju ganska bra inför en sånhär resa! HAHAH. mer om resan imorgon..

och det här är min söta vän Lisa :)


Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0