att vara ensam...

Eftersom jag har vart ledig hela dagen så har jag varit ensam hemma dessutom.. Hela dagen har jag legat med min dator och tittat andra avenyn, fixat med bloggen, ätit chips och kollat tv. FY FAN VAD GÖTT! jag älskar att vara hemma själv, inte för att jag är det ofta, men det räcker med någon timme efter skolan innan resten av familjen kommer hem.. bara en stund där man kan få vara för sig själv och inte tänka på något alls!

och nu vill jag inte att ni ska tro att jag vill bo själv heller, för det tror jag inte. Hade jag bott själv någonstans utan min familj eller utan Jakob så tror jag att jag hade varit uttråkad till max! jag skulle aldrig klara mig helt själv i denna värld. aldrig. jag behöver folk omkring mig, jag är social och gillar inte att vara ensam.

men bara för en stund, så gillar jag att vara för mig själv också, ett andrum lixom....

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0