Bloggfridag

Igår blev det en bloggfri dag för mig, dock var det inte medvetet. Jag hade bara fullt upp hela dagen.
Var först inne i Göteborg på förmiddag/lunch och åt en riktigt god Hallelujahfrukost med Ellen på Condeco. Det var mums. Efter vi ätit gick vi en sväng på stan och sen tog jag pendeln till Kungsbacka och åt lunch/middag med Marcus.
När hans rast var slut vid 4 tog jag bussen hem och packade träningsväskan och åt middag med familjen sen hämtade Marcus mig kl 7 så åkte vi och tränade. Det kändes förresten som att jag inte gjorde annat än att äta igår haha. När jag sedan skulle gå in och skriva mtt första blogginlägg klockan 10 så insåg jag att jag inte hade med mig strömkabeln till datorn och datorn var urladdad. Lyckat?

I vilket fall så har jag idag blivit medlem på en sida där man kan få massa gratis presentkort bara genom att klicka sig in på lite olika emsidor så samlar man poäng. Jag satsar på att få ett presentkort på Mio för där har jag sett min nya lampa jag vill ha:) Här komemr en länk så ni också kan gå in och bli medlemar. Kanske ni också har en affär ni gärna hade haft ett presentkort på?

Klicka in här och bli medlemmar:  http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=93539





Här är en bild på lampan jag villha. Kan inte bestämma mig om jag vill ha en svart eller chokladbrun. Jag har svartvitt på min fondvägg och vita taeter i övrigt. Sedan har jag ekparkett på golvet och ek i sängstomme. Vad passar bäst tror ni?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0