Det finns inga ord

En sak som alla kanske inte vet är att jag under en lång tid har haft akrylnaglar med fransk manikyr, det innebär alltså att jag har en "lösnagel" med vitt längst fram och resten i en rosa nyans så att det ska se ut som din egna nagel.
Naglarna är byggda i plast (akryl) och är därför lite tjockare än en vanlig nagel och mycket hållbarare.
Men i takt med att dessa naglar växer och man gör om dom så är det ganska självklart att också mina egna naglar också växt. Nu har jag haft dom så länge att mina egna naglar under är lika långa, men det värsta utav allt är att jag inte får ha naglar som är mer än 3mm långa när jag jobbar, det vill säga att jag måste ta av mina franska naglar och klippa ner mina egna... idag!
Jag börjar ju jobba i eftermiddag! Så nu sitter jag här med världens klump i magen, jag vill inte ta av dom. Gillar dom så himla mycket, det spelar ingen roll hur ofräsch man ser ut för naglarna gör att man ser mycket fräschare ut, kanske svårt att föreställa sig men så är det faktiskt. Man känner sig fin helt enkelt.
Först tänkte jag att jag kunde måla mina egna naglar i franskt så ser det ju nästan likadant ut men nej, glömde den lilla detaljen att vi inte heller får ha nagellack! åhhh...ångest here i come!
Det får helt enkelt bli så att jag gör om dom om en månad när jag slutat jobba där och så får jag väl använda lösnaglar mellan varven.



VILL INTE!!!

Ser förresten ut som att jag ska desikera någon eller något.








Kommentarer
Postat av: hanna

vart jobbar du=

2008-11-22 @ 10:47:47
Postat av: Cecilia

På liseberg:)

2008-11-23 @ 11:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0