Ett herrans liv

Det var värst vilken rabbalder det blev om det här med anonyma inlägg känner jag.
Egentligen spelar det ingen roll utan är bara roligt och veta vad man har för läsare.
Likaväl som du är intresserad av oss så är vi intresserade av dig :)
Nu lämnar vi det bakom oss och blickar framåt!

Så...idag så satt jag och kollade runt lite på olika hemsidor och fick syn på en så underbar klänning från H&M, det är säkert inte bara jag som blivit förälskad i den eftersom den är slutsåld för dagen redan, men i vilket fall så tänkte jag att jag skulle unna mig den nu inför julen för klänningarna från H&M brukar trots allt inte vara så dyra.
Så jag klickade mig in på hemsidan i gladan sky och fick mig en rent ut sagt CHOCK!
Jag blev så häpen att jag bara sa "Det är inte sant" Marcus fattade ingenting. Men jag tyckte inte att denna klänningen skulle kosta 1495kr som den gjorde. Jag hade ju förväntat mig ett "H&M-pris" och så är den dubbelt så dyr och lite till.
Så det tål att tänkas på om den verkligen ska få ta en plats i min garderob. Jag återkommer med den iformationen :)
Hittade också en till klänning som var på samma reklam för strax under 500-lappen men den känns inte lika rolig som den jag helst ville ha. Här kommer såklart en bild.



Det är klänningen med rosett jag helst vill ha ifall någon hade tänkt och vara säll och ge mig en fin julklapp :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0