födelsedagspresenter & nyköpta jeans!

nu är det dags för att visa vad jag fick i födelsedagspresent :)

 
klänning, Gina Tricot & kängor DinSko :)

 
Thomas Sabo kalender & fick även ett hänge till mitt armband,
en fyrklöver som betyder tur. Det underbara pease armbandet från Raglady :D


Samsung mobil, likdan som Cecilia har ;)

 
Plysch dress från Lindex :) hur mysig som helst!


av min underbara pojkvän fick jag denna
helt sanslöst söta väska från Svea :D :D


och denna BH:n från HM :)

Fick även en halsduk från Gina Tricot, hittar dock ingen bild på den & missade att ta kort på den.. men den dyker säkert upp på någon outfit :) fick även en massa pengar, så idag köpte jag ett par jeans..


Kommer från Replay, kostar 1299 kr i JC butik..

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0