härlig start på måndag morgon..(?)

vaknade vid åtta, för att kunna duscha lite extra länge, då hände en mindre rolig sak..
jag tar tag i duschmunstycket och vrider på vattnet, då visar det sig att någon i min familj har duschat med den andra munstycket som sitter fast ovanför där man står, och det va verkligen inte varmt vatten om jag uttrycker mig milt.. det var svin kallt! och jag verkligen hatar när det blir så, som att få en chock typ! sedan när jag stod där i duschen och ska precis skölja ur mitt balsam, så känner jag en svag känsla som går igenom benen och upp till huvudet.. känner mig yr och ännu svagare.. och jag vet att detta har hänt mig förr, närmare 3 gånger på ett halvår typ.. så jag sätter mig ner på golvet och väntar tills jag inte känner mig yr längre.. är livrädd för att svimma i duschen, har som sagt hänt förut och då har jag ramlat rakt genom de två glasskivorna, det gick dock inte sönder eftersom jag ramlade exakt mellan så dörrarna öppnade sig.. usch, ryser så fort jag tänker på den känslan!

Love, e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0