Hört på stan

Idag när jag och mamma åkte in för att handla mat till middagen, Ceasarsallad blev det förresten, så hörde vi nog världens roligaste kommentarer.

Två tonåringar i min ålder (19) sitter och äter glass i ett glasscafé när den ena tjejen säger till den andra:

tjej1: Åh vet du var, min mamma och hennes nye kille firar TVÅ månader idag och han kan inte ens vara med henne.
tjej2: NEJ! menar du verkligen det?!?


Jag och mamma tittar på varandra för att se om vi har hört rätt och brister ut i asgarv.
Herregud hennes mamma måste vara över 40år minst och två månader är väl inget speciellt att fira. Vilken katastrof typ. Haha ja det kommer jag ha skoj åt länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0