Jag kan inte bestämma mig

Som ni vet så är jag hos min farmor ett par dag. Måste säga att det är som att vara på semester typ. Man har liksom inga krav alls på sig, man gör vad man känner för. Sen jag kom har jag gått promenader, sett på tv, ätit regelbundet och sovit ut. Visst låter det underbart? Hälsoweekend hos farmor haha det låter ju inte allt för glamouröst. Men för att komma till vad jag har beslutsångest om. Enda sen jag var liten flicka har jag sprungit i farmors garderober nere i källaren, där alla kläder skor kappor och pälsar hänger. Som dom flesta säkert märkt så är det inne med att bära päls igen, vare sig den är äkta eller fejk. Nu har jag fått den fantastiska möjligheten att låna farmors korta päls på obestämd framtid. Jag tycker verkligen att den är skit snygg. Men frågan är om jag verkligen kommer att använda den tillräckligt mycket? I när för sig så spelar det egentligen ingen roll eftersom jag inte behöver betala något för den och kan lämn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0