jag vill ha min mamma!

godmorgon läsare..
här ligger jag nästan helt död, ganska konstig känsla vill jag medge.. jag vill verkligen ut, jag vill träna och vara som vanligt, nästan så jag vill gå till skolan bara för att jag saknar min klass! fan jag e verkligen sjuk som vill gå till skolan!!!! men iaf, det är ju lika roligt att vakna upp med näsan fylld med snor så det inte går att andas igenom näsan och kudden lite ner drägglad för att man är helt torr och törstig. mmmmmmmm! gött mos på det. annars har natten varit bra, hade en jävla läcker dröm i natt alltså, men den skiter vi i här..

min röst är nog bättre idag också, eller jag hoppas på det. har inte direkt testat den! fick ett telefonsamtal innan från mamma men då lipade jag hela tiden så det va la inget test direkt.. så det blir nog dagens höjdpunkt... HAHA kul va!

tur i oturen som man brukar säga har jag också.. min pappa är sjuk, tur att jag smittande någon i min familj så jag inte behöver vara ensam ;D haha. nä där va jag elak! hur som helst så ligger pappa och jag vägg i vägg och är som två döda fiskar.. dock verkar inte hans arbetskamrater fatta detta! dem ringer hela jävla tiden och verkar inte fatta att vi faktiskt vill ha liiiiiiite lugn och ro i sjukstugan! förresten måste pappa byta ringsignal, gaaaaaaaah!

attans, detta blev ett långt inlägg iaf, hade tänkte mig kort!
men visst är det kul att läsa lite ironiskt negativa inlägg? det tycker jag är roligt iaf.. kanske därför jag gillar Katrin Schulman så mycket ? och kanske därför jag tycker Magnus Bettnér är en av dem bästa ståupp komiker som finns ? Antagligen.

ni har ju inte fått se så mycket bilder på senaste. så här har ni!
Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0