Läxläsning

Nu har jag bestämt mig, jag ska lära mig photoshop, hatar att jag ine kan göra något roligt med bilder som jag tex lägger in här på bloggen, det blir liksom paint jag får använda och hur avancerat är det på en skala?
Nej ni fattar Paint=inga coola bilder. Så nu håller jag på att tanka hem Photoshop på svenska så jag fattar något:)
I övrigt är jag faktiskt ganska haj när det gäller datorer, jag kan mest i min familj och mycket mer än många andra tjejer.
Kan det bero på att killarna i min närhet är proffs inkl min pojkvän och min bästa killkompis? Antagligen haha.
Men det är bra tycker jag, då löser jag oftast det mesta på egen hand och slipper be om hjälp så fort det är något problem.
Så... klart som fan jag ska klara av att lära mig photoshop punkt slut!








Kommentarer
Postat av: Nathalie

Öhh, Ellen ;D Gör du lite reklam för mig också eller ? ;O Det är ju som sagt jag som är fotograf till bilden på headern ^^

2008-11-13 @ 16:28:42
URL: http://nathaliearn.blogg.se/
Postat av: ellen

haha, nathalie, jag kan skriva ditt namn stort om du vill ;)

2008-11-13 @ 17:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0