Min helg

Hoppas att ni har haft en underbar helg precis som jag. Som jag berättade så började jag jobba på Liseberg i fredags igen. Det var roligt att se alla igen.
Och herregud vad man kände sig som en nybörjare, visst så siter sakerna i ryggmärjen men man var ju lite virrig i början. Det var ju trots att ett par veckor sedan man jobbade.

I fredags jobbade jag sent och efteråt mötte jag upp några kompisar på stan för att gå ut på ett planerat ställe men jag måste nog hålla med Fredrik om hans klockrena kommentar efter kvällens slut,
"När man lyckas att få en organiserad utekväll att bli mer ooragniserad än en oorganiserad utekväll då är det fan illa!"
Haha och det värsta är att det stämmer. Dom hade bestämt ett ställe där dom skulle förfesta och sedan ett ställe att dra vidare till efteråt. men ju mer klockan blev och ju mer onyktra folket blev så öändrades viljorna radikalt, folk hade inte lust att betala inträde vissa hade hört att det skulle vara dålig musik där etc etc. Jag tror att det oftast blir så när man är ute och förfestar och är så många som vi trots allt var, 10stycken typ. Det bästa hade nog vart och förfesta hemma hos någon och sedan bestämma ett ställe som man åker till när det är dags och så blir det inget tjöt. Så det slutade med att alla skilldes åt och åkte åt olika håll direkt etfer förfesten kl 12. Haha jag var nykter och trött så mig gjorde det egentligen inget.

Igår lördag så jobbade jag bara till halv 9. Det är rätt skönt för då hinnerman att göra något efter. Så direkt efter jobbet åkte jag hem till Marcus där han hade fixat en mysig badkväll med min bästa vän och hennes kille och även spöket. Marcus har nämligen en vedeldad badtunna på sin tomt. Den är hur mysig som helst att bada i. 38grader var det när jag och Cissi klev upp efter 2 timmar. Killarna var galna, sprang upp och hoppade på studsmattan och rulla sig i snön, usch och fy vad kallt. haha. Efter badet åkte vi in till Kungsbacka och åt pizza. Mums.

Ja detta var min helg, vad har ni gjort för roligt? Idag funderar jag förresten på att åka in och gå på Liseberg med några vänner. Får se hur det blir :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0