min helg

japp, ni som läst bloggen förut vet att jag är hemsk när det kommer till att blogga på helger.. på helgerna är det enda tillfället då jag får träffa Jakob så jag vill utnyttja det :)

min fredag kommer se lugn ut antagligen.. om en timme ska jag åka hem till jakob, så jag är väl där ungefär sex eller nått :) blir lite väntan på buss och så.. ikväll ska jag och jakob passa cecilia och jakobs lillasyster Julia.. då deras föräldrar, mina föräldrar och ett annat par ska ut på On-Stage i stan :)

på lördag ska jag och jakob åka hem till mig, eftersom jag ska jobba på kvällen och så vill jag vara hemma och packa lite och så.. åker till Belgien med halva min klass på måndag till fredag!

söndag blir nog lugn, ska försöka få med mig J på basket ;) haha, jag har lyckats innan!

vad ska ni göra ihelgen?

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0