Ridning

Imorgon ska jag äntligen få rida. Min pojkvän har ju hästar och eget stall osv men även att man har det här så nära så blir det liksom inte av att man bara går ut och rider. Men imorgon har han lovat att vi ska rida för då är han ledig. Jag ser verkligen fram emot det:)
Vi ska också tvätta bilen och städa rummet. Visst låter det som en rolig uppgift? Not...
Nåja det är saker som måste göras och som man hela tiden skjuter på. Det gäller att passa på när vi kan hjälpas åt i alla fall.
Imorgon kommer även jessica hem, hon har vart och sökt visum i Stockholm. Hon ska nämligen till USA strax efter nyår. Kommer sakna henne så fruktansvärt mycket. Vem ska jag då tackla alla mina problem med? Hon är mitt bollplank och min slagpåse. Finns ingen som kan ersätta henne. Världens bästa vän. Vi hr i alla fall bestämt att jag ska komma över och hälsa på. Det ser jag fram emot:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0