Sanningens ögonblick

Tittade nyss på gårdagens avsnitt av Sannngens ögonblick. Tycker att det är ett jätteroligt progam. Det är så spännande att se hur alla reaktioner blir på frågorna. Undra förresten hur dom kommer på alla frågor som dom ställer? Dom måste ju ha någon slags insiderinformation typ, hur annars kommer man på sådana personliga frågor?
Såg i vilket fall som helst en tjej som hette Towa som var först ut i programmet. tyckte verkligen att hon verkade vara en jättehärligt tjej. Hon var jätte öppen om sitt liv. Tror nästan jag kände igen mig lite, alla snackar ju hela tiden om att jag är så frispråkig om mitt liv. Men varför ska man hålal inne på det när folk frågar? Jag menar jag fattar inte varför alla ska vara så himla pryda hela tiden. Sex är väl något som varenda människa har någon/flera gånger i sitt liv eller? Det är mänskligt så slappna av, herregud. Denna stackars tjejen fick massa kritik om sina svar och att man inte säger sånna saker i tv osv men jag tycker att hon var bra och letade förresten också upp hennes blogg som handlar om just Sex & Kärlek. www.towalindberg.se Kika grna in om ni inte har något emot Sex&Kärlek förstås.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0