Sjukstugan

Godmorgon allihopa!
Hoppas att ni är pigga och glada, själv sitter jag här som ett ufo framför skärmen. Är verkligen jättetrött, hade lite svårt att somna i natt. Till detta hör att jag är förkyld och har feber och tror även att jag håller på att få urinvägsinfektion....IGEN!
Jag orkar verkligen inte det, hoppas att det bara är ett falskt alarm. Kan i och för sig förstå det eftersom jag måste gå ut varje natt och kissa när jag sover hos Marcus, och det är ju inte direkt varmt ute om nätterna just nu.
Undra förresten om Ellen har kommit fram till Belgien nu?
Hon verkade ha redig ångest för den här resan, men jag tror att det går kalasbra.
Nu ska jag gå och kurera mig med lite ipren och en varm kopp te :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0