Den lilla Lila

Är det egentligen okej att använda systemetpåsar för att bära runt på föremål förutom just hem från systembolaget?
Självklart är det upp till var och en, jag skulle personligen aldrig använda en systemetpåse just därför att det känns fel på något sätt. Alla vet liksom att den där lilla lila påsen kommer från systemet. Och med automatik så känns det som att alla kollar snett på en för att man har den.

Eller bryr jag mig kanske för mycket om vad folk tycker?

Jag kanske inte är ensam om att tänka såhär? Kan faktiskt tänka mig att det är fler tjejer än jag som på något sätt tycker att det är lite genant på något vis.

Om man då tar en titt på stan över vilka det faktiskt är som använder påsarna, så skulle jag nog våga mig på en gissning på att ungefär 95 % av dem är killar.

Tycker killar kanske att det är lite fräck att ha en systemetpåse? Ser det coolt ut? Ger det en status för att man kan handla på systemet?


Inte vet jag men jag står fast vid vad jag tycker och kommer nog aldrig att använda den för mer än just frakta hem sin alkohol. Dela gärna med er av era åsikter!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0