Våran lilla bebis

Nu har vi just vart inne och ätit, det blev tacos idag. Det var riktigt gott faktiskt fast än att vi åt det för bara några dagar sedan. Efter maten var vi lite godissugna och gjorde därför popcorn som vi tänkte mysa till det med. När vi väl kom ut till rummet och hade gosat ner oss i soffan framför tv:n med vår popcornskål i famnen insåg vi att vi har en liten bebis. Vår katt Shiaka. Hon är så söt, hon älskar nämligen popcorn så hon satte såg på armstödet på soffan och bara väntade på att jag skulle ge henne popcorn. Så fort hon hade ätit upp och jag inte gav henne på ett tag så började hon klösa på soffan. När hon blev mätt på popcorn kom och gåendes och la sig emellan oss. Så söt så söt. Tog några bilder som jag kan lägga upp imorgon när jag har mobilsladden.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0