Krig för lite godis

Nu har jag precis kommit, har vart på nya Coop Forum i Kungsbacka. VAr ju tvungen att se hur det såg ut. Blev faktiskt lite besviken, kändes som att dom hade jätte mycket yta som bara var. Synd att man inte utnyttjar allt för då känns det nästan lite tomt? Jag menar ju såklart inte att jag fördrar trånga butiker där man knappt kommer fram men jag kanske ska dra till med det klassiska LAGOM är bäst. I vilket fall som helst så hade också mamma koll på att godiset endast kostade 29kr/kg vilket är väldigt billigt och det passade jättebra just idag eftersom jag snart ska hem till min älskling och se på film, äta godis och mysa som ett bra avsked :)
Tyvärr var jag inte den enda som visste om priset på godiset för det var verkligen typ krig framme i hyllan, och allt var nästan slut men jag hittade det som passade för våran godispåse denna kvällen i alla fall.



MUMS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0