om allt i världen..

jag är nöjd, riktigt nöjd. jag är klar med mitt feminism arbete och har lämnat in det en hel dag före inlämningsdagen!!! vilket är imorgon om ni inte skulle fatta. och ja, jag e ganska nöjd också! tyckte det va hyffsat enkelt arbete och jag blev nöjd med min skrivning, vilket jag hoppas min lärare är med! dock e han lite svårflörtad, hmmmm.. så nu när alla mina andra classmates sitter och skriver som dårar, skrattar jag med ganska fräck ton HAHA och önskar dem lycka till ;D

okej, Katrin Zytomieska eller Katrin Schulman som hon mest är känd för kanske gick för långt i idol eftersnack.. men fan, tjejen är sig själv iaf. vissa jävla bimbos som dom ställer i tv rutan spelar ju fan bara perfekta.. kul?! inte vad jag tycker iaf. Nej, hon borde inte ha uttalat sig om att idol-Jesper är lite bögig och om LouLou´s vikt eller va det nu va.. Men jag gillar ändå Katrin! hon e snygg och cool. hon är nästan som Carolina Gynning och hon gillar jag faktiskt ibland.. Och det verkar som att jag är den ända i min klass som tycker Katrin e cool, för jag fick en massa jävla gnabb emot mig. hahah, brukar vara så. och jag tycker fan det är fel att hon har fått sparken av tv4 nu, eller har hon? en massa babbel om det är de iaf.. haha. men för att sätta punkt på mitt tycke som jag var tvungen att berätta så säger jag bara GO KATRIN!!!!

mitt nästa subjekt är tro det eller ej, men julen.. är det bara jag som idag den 23 oktober börjat undra när det är dags att sätta fart.. det är inte ens november! jag ska fylla år först! ( 8 november om någon vill veta ;D ) . min kompis extra knäcker i en matbutik här i närheten och sa till mig förra fredagen att folk redan har börjat köpa julmust och pepparkakor!!! herregud tänkte jag, e folk inte kloka? men till min icke så stor förvånad kommer min pojkvän till mig den helgen med en liten flaska julmust som han tyckte vi skulle dela på, heja! MEN jag måste medge att det faktiskt var gott, ja GOTT! och igår kom mamma hem med en burk pepparkakor.. herregud, det är TVÅ månader kvar tills jul, men usch vad gott det är!

imorgon börjar iaf mitt höstlov, FETT SKÖNT! :)

hoppas jag inte tråkade ur er med mina subjekt och framförallt inte gjorde er irriterade! :S
Love, e!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha , så nu heter man bara classmate? ;)

2008-10-23 @ 19:31:45
Postat av: elleeeen

hahahaha, mandus jag vet att det är du ;D

2008-10-24 @ 11:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0