Regnet det bara öser ner...

Vilket fruktansvärt tråkigt väder det är ute idag, det är kallt, grått, blåsigt och regnigt. kan det bli mycket värre?

I morse var jag iallafall uppe med tuppen, hade ju en del ärenden på min lista som skulle göras:)
Jag körde för älsklingen till jobbet och åkte sedan direkt till jobbet och rensade ur mitt skåp och lämnade in nyckeln.
När jag var klar där åkte jag tillbaka till kungsmässan men på vägen var jag bara tvungen att stanna på IKEA, som för övrigt är min favorit affär:) hihi. Tycker alltid att man hittar något som man behöver liksom. Idag köpte jag två gosiga filtar till nya bilen och en ny kudde till våran säng.
Marcus hade glömt mobiltelefonen i bilen därför var jag tvungen att åka tillbaka dit med fett hår och allt. Jag passade på att köpa klänningarna som jag pratade om igår när jag ändå var där. Har förresten fixat en bild nu med:)
Klockan halv 12- halv2 gymmade jag med Charlotta. Vi ska bli starka nu! haha. nej men vältränade i allafall.
Den känslan man har efter man har tränat är obeskrivlig, man känner en så bra och nyttig känsla så vi tyckte att vi var värda en härlig lunch efteråt.

Nu sitter jag och väntar på älsklingens mamma och syster för vi ska åka och titta på nya möbler till dem.
Vi hörs senare.

Här är klänningen som jag köpte i både svart och vitt:)

Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0