underbara söndag!

dagen började med film & frukost i sängen :)
sedan vid två åkte jag & tittade på när syster spelade basket match..
vid halv fem tog jag bussen mot borås & påvägen hoppade
mimmi och linnéa på också!
träffade amanda i borås för att kolla på Rallybrudarna!
haha, riktigt skön film måste jag säga ;D
efter det satt vi och väntade på bussen i en timme
och jag kom nyss hem och det är dags för tre avsnitt av andra avenyn :)

en stor och härlig sak har inträffat!
BLONDINBELLA har börja blogga, äntligen får jag
något intressant att läsa :D :D tjohoooo!

här får ni dagens outfit :)



ny klänning från Only
svarta leggins från Only
bruna stövlar
svart stor halsduk från HM
och min vita jacka från Didriksson :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0