20 minuter av mitt liv

Vi ska tvätta bilen :)

Vi ska till Kungsbacka och tvätta bilen...



Det droppar på takluckan för slangen läcker...



Gud så vackert Kungsbacka är när man kollar från Statoil...



Härligt att se killarna jobba någon gång ;)



hihi... snygg rumpi :) Kameran på nya mobilen är för övrig väldigt bra (Y)



Vad tycker ni om nyckelknippan Marcus fått av mig till bilnyckeln? (han valde färg själv. Den var vit första gången. Men den tappade han i dippen när vi åt chips så var tvungna att byta ut den haha)



Sprut...
Undra om bilen är ren snart?



Ganska cool effekt det blev på denna bilden. Man ser till och med mig i spegelbilden :)



Snygging :D



Jeansen blev sjukligt varma inne i bilen



Försöker han vaxa mig med? :O



Klara :) Nu drar vi in till Göteborg. Hoppas ni hade lika roligt som jag hahaha.






Kommentarer
Postat av: Jessie

Hahahaha :D Du är allt bra knasig du. Men det är ju därför du är så go! Vilken mobil blev det?`Din med luckan är ju redan hightech?! Men den köpte du ju själv. Va blev det? Va blev det? Va blev det? :D

2009-04-19 @ 05:19:38
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/
Postat av: Frallan

Hahaha Fan klockren bildspel med goa kommentarer

2009-04-23 @ 17:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0