Äntligen!

Längesen jag bloggade nu känns det som. Kan det bero på att jag har ett så innehållsrikt liv? Haha jo det beror ju på hur man ser det. Jag ha ju inte hunnit, eller jag har prioriterat viktigare saker kan man kanske säga.
I onsdags åkte jag med Marcus hem när han hade jobbat, vi pillade lite med hans datorer som inte alls ville funka eller den ena i alla fall och den har precis kommit hem från lagning. Så så mycket lagning kan man kanske inte kalla det. Vi skulle också försöka bränna ett nytt xbox-spel som verkade skitroligt, men nej, efter två försök gav vi upp. Hade inte råd att förlora fler cd-skivor ;) Vi gick istället in och åt hamburgare med hans familj och sedan spelade vi Guitar hero :D

Igår morse blev vi väckta flera gånger. två av att min telefon ringde och flera sms på både min och han. Det var liksom inte meningen att vi skulle sova. När jag fick mitt andra samtal 10.20 fick jag panik. MIna skor hade kommit in och hon skulle packa upp dom då. Men hon hade inte möjlighet att lägga undan ett par eftersom det var så stor efterfrågan. Snacka om att jag var stressad. Sån tur var ville Marcus vara snäll och köra in till Göteborg för min skull. Men tro inte att allt gick som på räls, nejdå när vi kommer ut på motorvägen så var den avstängd så vi fick ta en lång omväg genom Lindome där det såklart hade blivit köer. När vi väl kommer gående mot Scoretts ingång var jag skitnervös. Två timmar sedan hon ringde. Jag hade föreställt mig värsta kaoset där alla tjejer stod och drog efter skorna. Haha. Men så illa var det inte. Dom stod där så fint på hyllan och väntade på mig. Dom är sjukt snygga. Jag är förälskad i dom. Marcus sa till och med att han tyckte dom var snygga och då menade han att dom verkligen var snygga eftersom han kommenterade det. Haha.

När vi sedan skulle gå och betala vår parkeringsbiljett så insåg vi att Marcus hade tappat biljetten. Vi kollade igenom alla fickor och hela plånboken men ingen biljett. Vi frågade en tjej som satt i parkeringshjälpsluckan om hur vi skulle göra. Om vi inte hittar biljetten skulle vi vara tvugna att betala 250 spänn för att få ut bilen. Det är lite skillnad på 250kr och 20kr. VI bestämde oss för att gå samma varv i nordstan som vi gjort första gången haha. Helt plötsligt bara jag dyker ner på golvet då jag såg en vit liten lapp. YES!
Haha kan bara tänka mig hur det såg ut när jag bara dök ner där på golvet mitt bland folkmassan. Men vi sparade 230kr.

Väl hemma satt vi på trappen och gosade med hundarna i solen, funderade på att tvätta bilen och sedan åt vi middag. Efter middagen så gick vi ut och hoppade studsmatta. Tänk vad man tycker det är roligt dom första gångerna man sätter upp den varje år. Jag tror att vi skrattade konstant i en timme. Och lite rädd var jag också för den delen, det var en blandad känsla ;) Marcus hoppar så himla högt så jag blir rädd att jag ska flyga av när han tar i och man ser djävulen i blicken på han, haha. Så när vi hoppat i en timme var vi helt slut. då la vi oss ner och bara njöt av att ligga där i solen och känna våren komma mer och mer.
(Imorse kunde jag inte förstå hur jag kunde ha sån träningsvärk i rumpan, men förut slog det mig att det förmodligen var från studsmattan igår haha)

Sedan var det dax att skiljas åt men Jag har haft två underbart roliga och mysiga dagar :)
Så sedan körde Marcus hem mig och han skulle in och spela match. Jag hade gärna velat se den matchen. Jag lyckas alltid missa dom bästa matcherna. Men jag åkte nämligen upp till farmor i Hunnebostrand igår för att passa hennes hund nu i helgen när hon åkte till Tyskland. Och nu har jag äntligen kommit in på hennes grannes trådlösa internet :)








Kommentarer
Postat av: Jessie

Det låter så himla himla mysigt <3

2009-04-06 @ 15:35:18
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0