Chanel i snippan

När jag och Ellen var på Ica här om dagen kom jag på att jag behövde köpa trosskydd.
Vi stog där vid hyllan och som vanligt fanns det 7miljoner olika sorter att välja på.
Tänker inte så mycket på vad det olika förpackningarna betyder, Alldays normal fresh låter väl vettigt? Jo det tyckte vi iallafall. Fin lila förpackning med blommor på. Och normal, jo det är jag väl det med. Vi slog till.



När jag kommer hem och öppnar förpackningen undrar jag vad sjutton det är som luktar? Så jag tar upp ett trosskydd och luktar på det, (ja det är oanvändt) och gissa om jag blev chokad. Jag har köpt trosskydd som är parfymerade.
Inte nog med det, det luktar precis likadant som parfymen Chance Chanel by Chanel. Men för all del, vill man gå runt och lukta Chanel i snippan så. Jag vet iallafall att jag nästa gång köper en förpackning UTAN doft. Jag har nämligen redan tröttnat på doften även om jag älskar den parfymen.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0