London; ta mig md storm!

Vilket underbart väder vi har haft idag :) jag njuter av varje sekund. idag vaknade jag och Jakob runt 9 och bestämde att titta på en film. och min älskade pojkvän hade hunnit ladda ner Marley and me! jag va så nöjd, riktigt nöjd. och jag blev jättenöjd med resultatet också. nu tjatar jag på J att han ska köpa mig en lite puppy! haha. resten av dagen har vi legat och solat på den lilla gräsplätt min familj äger (vi bor i radhus) och så köpte vi glass :) riktig sommarkänsla var det!

nu har jag även jobbat så nu ska jag njuta av min pojkvän riktigt mycket och så packa det sista. Jag har ingen resefeber alls, men det är ju trots allt bara nästan 5 dagar. Jag hoppas att jag får uppleva det fantastiska London som alla säger att det är! jag tar en massa kort så självklart får ni lite uppdatering när jag kommer hem. :) orkar tyvärr inte konka på min dator till London, men får jag chansen till internet så tar jag den! promise ;)

Ne, tillbaka till pojkvännen. :)
Ha en fortsatt bra lov och vecka!

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0