plugg plugg plugg

är det bara jag som känner mig sjukt omotiverad och stressad över sista tiden nu i skolan? jag har så mycket att det känns som om jag inte gör något annat än pluggar. nu vill vi ha sommarlov, pleaaase!

har precis kompleterat upp min träningsplanering i idrotten. fick ett VG men känner att jag faktiskt vill ha högre, dessutom är det en så simpel uppgift. men nu är den klar och jag hoppas idrotts-Johan blir nöjd och ger mig MVG. så strax ska jag börja läsa lite berättelser, har prov på typ 7000 (höhö) berättelser inom litteraturen nästa vecka. lite stressad över det, har 12 kvar!!!! så smsade min chef och fråga om jag kunde ta jobb, så det får jag göra med. money money iaf!

hoppas ni haft en lika fin sommardag som jag! :)

nu ska jag lägga upp min nya älskling!
love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0