fixifix

Nu tycker jag att alla quiz på facebook har gått överstyr på något sätt. Vem sjutton vill veta vilken hamburger-restaurang man är? Eller veta vilken kroppsdel man är? Hur intressant är det på en skala egentligen? 
Typ som att det skulle vara av intresse att veta att man skulle vara ett öga eller Burger king? Haha mitt liv förändras inte märkvärt av att veta den här informationen i alla fall så jag kommer att dissa dessa quisen. 



Igår när jag kom hem från Hunnebostrand åkte jag direkt in till Liseberg och skrev på kontraktet för i sommar. Fick även schemat nu inför försäsongen. Skönt att veta att man har fast tider, få lite struktur i sin vardag. Att ha ett fast schema. Det underlättar liksom för planeringen. När jag kom hem så tog det en kvart tills Marcus var hemma hos mig :) Hade saknat honom mycket när jag var borta även om man hörs via telefon och sms. 
Hemma hos mig tvättade vi bilen, åt middag och packade upp mina saker, så mycket mer han vi inte innan det var dags för honom att åka till träningen. Vi bestämde oss för att gå på bio efter hans träning så jag åkte med in till Kungsbacka och var med Cissi under tiden han tränade. Vi såg fast and the furious. Den var riktigt bra men trots det fick jag kämpa för att hålla uppe ögonen under filmen. Så när vi kom hem han jag inte mer än lägga mig på hans bröst och titta en snabbis på datan innan jag hade somnat. Finns inget bättre än att få sova när man är så trött :)

Idag har vi lagat stenskott i rutan, besiktigat bilen, kört hans syster till konståkningen, ätit mat, hoppat studsmatta och förlängt abonnemang. Det har vart en riktig fixardag haha. När han sedan åkte och tränade så var jag hemma hos Cissi och klippte mig. Underbart att vara nyklippt. Äntligen kan man ha en riktig frisyr igen. Innan var det så långt och slitet att det inte gick att göra något med det. Vi konstaterade även att det var typ 5-6 månader sen jag klippte mig. Inte så konstigt att topparna började att gå av efter alla färgningar jag gjort. 

Nu sitter vi här i soffan med varsin dator i knät ;) Men nu ska jag vara lite social. Ska nog lägga in lite bilder från när vi hoppade studsmatta med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0