AUSTRALIA - vilken film!

jag vet inte vart jag ska börja riktigt, så många fina scener och vilken underbar film. Jag var lite skeptisk i början, eftersom jag aldrig gillat äldre historier i filmer men denna slog nog allt. jag blev helt kär i den lilla pojken Nullah, som för övrigt är ett lite udda namn. Sedan blev jag så imponerad av skådespelarna, sjukt bra var dem och ja en lite crush fick jag allt i Drover. Väldigt sexig i mellanåt, haha!

jag tycker verkligen att alla borde gå och se den, helt klart värd pengarna och tiden! 2 tim & 45 min är väl för mycket för en film men gick ju inte att ta bort något heller! Den får 5 av 5.

SE DEN, ni vill inte missa den!

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0