Brandy

Jag har ett jättebra inlägg som jag verkligen har legat och gnagt på hela natten och tänkt på hela dagen... just nu är jag bara så himla trött att jag inte vet om jag orkar påbörja det.
Somnade två i natt och var uppe halv 5 för att köra min föräldrar till flyget. Jag har också jobbat idag, sån tur var så gick tiden fort för jag är rejält jäkla trött. Höll på att somna när jag skulle lägga Julia nyss.

När jag körde från flyget imorse så hittade jag en ny favoritlåt. Du vet en sån låt som bara fastnar på hjärnan och det är omöjligt att glömma den. Så sjukt bra. Så klockan 5 imorse drog jag på högsta volym i bilen, det kändes så härligt på något sätt, helt ensam på vägen. Inte ens morgonpratarna på radion hade börjat jobba.

Jag tänker dela med mig av låten...

bara för att jag hade tänkt lägga in videon så hade youtube knasat sig och vill inte alls dela med sig av "bädda in" adressen så får ge länken istället : http://www.youtube.com/watch?v=jeoVHUQuzR0

NJUT :)

Nu ska jag och Marcus njuta av värmen i bastun :) Snacka om att man kommer vara död efteråt. Hihi..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0