dagen efter...

... en helt okej men galen natt!
fan jag va så jävla rädd ett tag, men sjukt kul var det!
skulle jag säga det, skulle jag behöva döda er efteråt.. haha

VAD HÄNDER IDAG ELLEN?
Jo, 11.18 tar jag bussen till älskade Göteborg.
ska åka till J och hoppas han möter mig i kungsbacka.
ska försöka fjäska så han hänger med mig till Gina Tricot,
vill se om dom ha kvar någon jeans jacka..
om inte, så ska jag köpa den på webbshoppen på måndag! :)
har egentligen en, men den är en aning förstor och snäll
som jag är så ger jag den till min mami & köper en ny till mig själv!

VAD GÖR NI IDAG? :)

bilder från gårdagen kanske kommer imorgon, OM de inte är opublicerbara ;)

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0