framsteg

idag slutade jag vid 15 tiden, hade sista simningen för detta året iallafall hoppas jag. Efter det så tänkte jag passa på att åka med morfar och mormor hem för att höra vad dom gjort under veckan då dem inte behövt köra oss barnbarn. Så blev det pannkakor också, mums! Tycker det är så skönt att vara hemma hos dom, alltid så avslappnat och mysigt. Vi löser korsord, fikar, äter och pratar. Jag njuter av att spendera tid med dem, eftersom jag vet att livet kan ta väldigt snabba vändningar i äldre dagar.. jag är väldigt lyckligt lottad som har både morföräldrar och farföräldrar vid livet och som dessutom är jätte pigga och glada!

Mormor påpekade idag att ljuset är längre nu om eftermiddagarna/kvällarna, vilket jag tycker är underbart! jag längtar så himla mycket efter ljusa kvällar då man kan sitta ute och äta middag eller nått liknande. Bara snön förvinner tror jag att våren kan vara här hur snabbt som helst! framsteg görs det iallafall...

skulle tränat idag men är helt slut efter simningen typ så jag ska nog träna imorgon istället. så idag står bara jobbet på schemat. såg även att VeckoRevyn hade kommit, så senare blir det en kopp te och lite läsning.

Nu tänkte jag visa lite fina underkläder som jag är kär i!!!!

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0