Kul...

Igår var jag med Pia, vi hade verkligen en rolig men lugn kväll :)
Vi åkte in till Peternicklas vid 9 och satte oss och tog en cider (jag drack cola eftersom jag körde) och bara snackade en massa skit :) Verkligen jätte mysigt. Kan ni förstå att bartendern frågade mig om leg när jag ville beställa en cola? Hon måste vart lite puckad. När klockan var halv tolv åkte jag hem från Pia, jag var jätte trött och mådde inte så jättebra.


Idag är det party hos Charlotta, jag har vart jäte taggad tidigare i veckan men men...
I vilket fall så frågade Cissi om jag och Marcus ville komma hem till dom och förfesta innan, det hade vart trevligt. Hoppas att det blir så.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0