Hej mitt vinterland...

Fy sjutton vilket väder det är ute nu! Och jag som hade cykel ner till jobbet. Det var bara att cykla hem i snöstormen :P
När jag kom hem såg jag ut som en dränkt katt med en mössa av snö och mascara rinnandes längs mina kinder!

Nackdelen med att jobba på fritids är att man måste vara ute så mycket. Barnen tjuter av glädje när dom får gå ut. Jag huttrar och önslar att dom vore som mig när jag var barn. Jag älskade att vara inne. Jag ville bara vara ute på sommaren, när det var varmt och soligt.

Idag hade jag skickat ett blombud till Marcus på jobbet. 10 röda rosor och ett kort från mig. Han blev nog glad. Verkade så på smset som han skrev. "Tack för blommorna <3"
Hade gärna sett hans min när han fick dom dock men tyvärr så hade jag ju intetid att åka dit själv eftersom jag jobbade.



Nu ska jag äta pannkakor. Hörs senare!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0