lycka!

har försökt komma in på bloggen nu i 20 min, men inte funkat, gaaah blir så sur på sånt!

idag va vi hos min kompis Linnéa som jag skrev tidigare, där beställde jag och tjejerna äntligen vår resa till härluga Grekland i sommar. Så himla kul att bokningen äntligen blev av och att vi kommer iväg! 25e Juni bär det av i en vecka, mer om det när det börjar bli aktuellt.


min ODD MOLLY kofta kom äääntligen idag, sprang dit för att lägga undan, så att mamma kunde åka dit sedan för att köpa den! så himla fin är den och jätteskön. dessutom hade de fått in det rosa linnet jag bloggade om tidigare och jag hade presentkort så det blev äntligen det linnet. :)


ikväll var jag och älsklingen på badhuset och badade. faktiskt skönt och mysigt :)

Love, e

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0